Quantcast
Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies

Seniori

Seniori ir vispatriotiskākie

Vecāka gadagājuma cilvēki biežāk nekā citas vecuma grupas izvēlas Latvijas ražotāju produkciju – priekšroku pašmāju ražotai pārtikai pēdējā gada laikā devuši 33% iedzīvotāju vecumā no 64 līdz 75 gadiem, liecina jaunākā nozares apskata Maxima mazumtirdzniecības kompass pētījuma rezultāti.

Pie jūras dzīve mana

Pērn Carnikavā tika aizsākta burvīga tradīcija, kurā uz draudzīgu festivālu _Pie jūras dzīve _mana tika aicināti Latvijas piejūrā dzīvojošie seniori, sākot no Rucavas līdz pat Ainažiem. Šogad 23. jūlijā piejūras senioru festivāls notika jau otro reizi - šoreiz Kolkā. Tajā piedalījās aptuveni 250 senioru no piejūras reģiona 13 pašvaldībām.

Aicina seniorus nepārvērtēt savas spējas sliežu tuvumā

VAS Latvijas Dzelzceļš (LDz) šonedēļ sāk sociālu kampaņu par drošu dzelzceļa šķērsošanu, kuras mērķis ir mazināt uz dzelzceļa bojāgājušo un ievainoto cilvēku skaitu, un šogad īpašu uzmanību pievērš senioriem, kuri nereti pārvērtē savas spējas.Kā aģentūrai LETA norāda uzņēmumā, viens no galvenajiem nelaimes gadījumu iemesliem uz dzelzceļa ir tas, ka cilvēki pietiekami nenovērtē situāciju un pārvērtē savas spējas - kustības ātrumu un reakciju, domādami, ka laicīgi pagūs šķērsot sliedes.

Senioru mājsaimniecībās arvien aktīvāk internetu lieto naudas transakcijām

Gan senioru, gan Latvijas kopējo mājsaimniecību iedzīvotāji internetu visbiežāk lieto norēķiniem internetbankā un specializētajos norēķinu portālos. To pavada vajadzība sekot līdzi jaunumiem un notikumiem, kā arī nepieciešamība pēc uzziņām un informācijas meklēšanas, liecina Lattelecom pētījums.

Ar vingrošanu pret rudens grūtsirdību. Kas jāņem vērā, lai treniņš izdotos?

Senioriem, kuri rudenī un ziemā biežāk sirgst ar grūtsirdību un sastopas ar hronisko slimību saasināšanos, ir īpaši svarīgi regulāri nodarboties ar sportiskām aktivitātēm. Kas jāņem vērā, lai treniņš būtu izdevies un pozitīvi ietekmētu veselību?Jūrmalas rehabilitācijas centra Jaunķemeri fizioterapeite Baiba Augule senioriem iesaka nodarboties gan ar aerobām fiziskām aktivitātēm sirds un asinsrites, kā arī elpošanas sistēmas attīstīšanai, gan arī veikt vingrinājumus muskuļu stāvokļa uzlabošanai: "Iešana vai dozēta soļošana, riteņbraukšana, peldēšana, nūjošana, kāpšana pa kāpnēm vai dejošana ir tikai daļa no aerobajām fiziskajām aktivitātēm.

Latvijā

Vairāk Latvijā

Pasaulē

Vairāk Pasaulē

Viedokļi

Vairāk Viedokļi

Sports

Vairāk Sports

Citi

Vairāk Citi

SestDiena

Vairāk SestDiena

KDi

Vairāk KDi

Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze

Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena

Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils

Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms

Izklaide

Vairāk Izklaide